torsdag 23 september 2010

Igår hände nåt lustigt

Jag skulle precis hoppa på min cykel när en grej som hände förändrade saker men inte speciellt mycket. Ändå förändrade det något, typ. Smärtan som spred sig var obeskrivlig men gick ändå att berätta om så att man förstod. Den var som när man beställde chokladsås och fick cola samtidigt som man inte blev beviljad en praoplats som man verkligen ville ha och under tiden blev slagen i skrevet av en riktigt boxare, ungefär som Sylvester Stallone om han hade varit boxare i verkligheten.

Jag trodde jag hade skadat mig men jag hade inte det, kanske var det att jag vaknade 6 timmar senare med en pulserande mansboll och inget minne av det som hänt trots att jag kom ihåg allt. Cykla aldrig full, speciellt när du inte har druckit och är nykterist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar