onsdag 20 oktober 2010

Samtal Vid Frukostbordet

- Aaa (gäspning) kan jag få smöret tack?
- Visst, men du ska veta att jag har stoppat snoppen i det.
- Vad sa du??
- Ja, att jag har doppat snoppen i smöret!
- Varför i helvete skulle du göra det?
- Jo det var så att jag hade dambesök igår...
- Och då var du tvungen att doppa snoppen i smöret som jag har köpt? För att kyla den eller vad var din geniala tanke med det? Hur fan ska jag kunna äta mina mackor nu?
- Nja jag hade ett problem med torka framåt tretiden så jag använde lite smör och sen gick det som smort...hehe!
- Men varför doppade du och ställde in smöret igen? Kunde du inte ha tagit lite av det och brett på?
- Nja, jag blev hetsad av min dam. Tyvärr så förstör det spänningen lite och känslan med att göra nåt förbjudet!
- Fuck you, från och med nu gömmer jag mina livsmedel eller så köper du egna och leker med! Jag vill inte äta McMuffin på donken varje morgon! Jag skär mig lite gurka och lägger på mackan nu istället, borde funka för idag.
- Eeee gurka, visst ta du den :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar