måndag 16 augusti 2010

Det var bättre förr....

Det har gått för långt. Man kan inte göra nåt utan att få cancer längre. Äter jag för mycket drabbas jag av matsmältningsproblem och sedan cancer, äter jag för lite har jag plötsligt vitamin/mineralbrist och får cancer. Pratar jag för mycket i mobilen, cancer. Pratar jag för lite i mobilen då får jag med cancer för att jag inte utsatt kroppen för tillräckligt med strålning...kanske!

Om jag motionerar och tränar regelbundet får jag också cancer för att jag inte vilat tillräckligt. Om jag däremot vilar mycket och sover bra får jag cancer för att min kropp inte är i tillräcklig fysisk form.

Om jag tittar för mycket på tv eller läser får man cancer för att hjärnan överstimuleras men om jag gör tvärt om och ignorerar tidigare nämnda blir jag obildad och dör av cancer för att min hjärna tar rättmätigt självmord...med hjälp av cancer.

Rök och du får cancer, rök inte och du får cancer från frisk luft. Knarka och du får cancer, knarka inte och du får cancer för att du ätit choklad.

Det enda man inte får cancer av är sex och onani innan äktenskapet men det räknas som en synd enligt bibeln så Gud kommer ge dig HIV istället... hehe nej då, skämt åsido man får självklart cancer av både sex och avhållsamhet....

Det var då enklare förr....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar