fredag 30 juli 2010

The Scene

Det har nu blivit dags för mig att offentliggöra min bästa idé, så här långt i mitt liv.

Scenario: Festlig tillställning, ungdomar i 14-17 års åldern sysslar med dryckenskaper
och stämningen är som den borde vara därefter.

Scen 1:

Tjej 1: - Gumman du måste följa med, måste på toa.
Tjej 2: - Visst, jag känner mig också lite kissig.
Tjej 1: - Aja...

Scen 2:

Tjej 2: - Jag kan verkligen inte förstå hur snabbt den kan rinna igenom kroppen!
Tjej 1: - Nej inte jag heller, måste verkligen ätit något konstigt.

Tjej 1 börjar bajsa som hon aldrig bajsat förut. Det formligen skakar om kroppen på henne
och lätet som kommer från både avföringens skvalande ner i toan och hennes stönande gör tjej 2
helt klart obekväm.

Slut.

Och nu till svårigheterna.
  • Hur skulle tjej 2 reagera i realiteten om detta skulle ske?
  • Finns det någon anledning till att känna sig obekväm för tjej 2?
  • Kunde tjej 1 ha lagt fram sina toabehov på något annat sätt för tjej 2?
  • Vad har tjej 1 ätit som gjort henne så här dålig i magen?
  • Vilka olika typer av maträtter skulle man teoretiskt kunna bli så här dålig i magen av?
  • Är det några speciella länder man ska undvika att resa till för att inte ådra sig rännskitan?
  • Vilket av alla de nya privata apoteken som öppnat i Sverige säljer den bästa medicinen för att lindra diarré och kräkningar?
  • Vem fan kom med den dumma idén att man borde starta flera olika apotekkedjor i Sverige?
  • Vem i hela fridens namn kom på idén att allianspartierna skulle få flest röster i senaste valet?
  • Vem blir inte helt deprimerad av att tänka på partipolitik?
  • Vem fan är Barrack Obama?
Carpe diem!

1 kommentar: